Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av minturnu - 2 augusti 2014 18:24

Igår träffade jag J för andra gången...vi grillade hemma hos mig och hade supertrevligt!
En avslappnad och skön stämning. Jag kände mig som jag...mitt trevliga sympatiska jag.
Vi pratade till ett på natten...timmarna bara rann iväg. Jag attraheras starkt av honom på det intellektuella planet...på det fysiska planet vet jag inte ännu...det är det som är lite ovant...det känns inte omöjligt men jag vet inte om det är den intellektuella attraktionen som skapar en aning fysisk attraktion oxå...spännande! Ser verkligen fram emot nästa gång vi ses... Men nu ska han ha sina barn nästa vecka så det är ganska bra ändå tänker jag...kanske...vi får se...
Tyvärr fick han en känsla av att inte passa in i min familj vilket gör mig ledsen och fundersam...min familj är inte annorlunda eller mer speciella än andras...
Men det allra bästa är kommunikationen...med den kan man lösa det mesta tror jag fortfarande innerligt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ensamstående mamma till två tonårskillar...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards