Alla inlägg under maj 2013

Av minturnu - 25 maj 2013 10:55

I morse kändes det lite stressande att vi skulle börja cirkelpasset kl 09...vaknade naturligtvis inte av mig själv...men hann precis sätta brödet på jäsning innan jag åkte. Sen visade det sig att vi bara var 4 st....åååh fyyy vad vi fick jobba.....!! Men det kändes bra så klart! Jag gjorde kullerbyttor minsann...:0)
Jag kände verkligen hur omöjligt det kändes när S sa vad vi skulle göra. Men Tre st blev det. Har dock ont i huvudet...men jag ger mig inte!
Jag är så glad att jag gör detta. Jag gillar förändringen jag ser i spegeln...:0)
Idag ska jag plantera rosorna där ute...tvätta lite...försöka ta mig in i trbg och köpa hus och lina till trimmern...
men först ska brödet in i ugnen och jag in i duushen...

Av minturnu - 24 maj 2013 23:22

Då ska vi se..det är alltså dags för mig att börja blogga. Har sista tiden känt ett stort behov av att få skriva av mig... Har idag fått mitt tangentbord till Ipaden och tänker använda det när jag skriver. Tänker att det är smidigare än att starta min gamla dator var gång jag behöver skriva. Fredag idag. Sååå skönt!!! Samtidigt som jag känner en viss nojja när jag väl kommer hem till ett tomt hus. Killarna är hos sin pappa så det är bara jag hemma. Skönt men ändå lite tungt...Packade upp mina inköp och satte mig för att fixa med Ipaden och tangentbordet....så nöjd att jag fixade det själv. :0)Helt plötsligt var klockan 19.50....fixade maten, räkor, och satte mig i soffan framför Lets Dancce. Längtar till i morgon till cirkelträningen...ska bli kul...!Känner en orolig känsla i kroppen, själen...kan inte definiera den...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ensamstående mamma till två tonårskillar...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards